Det här med att blogga på fredagar..

Det verkar tydligen vara en omöjlighet för mig att blogga på fredagar, ändå gjorde jag inte alls mycket igårkväll så tiden fanns absolut. På jobbet försökte jag hålla ett sånt intensivt tempo som bara var möjligt, allt för att få ta helg någon gång, och tio över fyra lyckades jag faktiskt checka ut. Helgen var ett faktum och det firades med middag hos mammsen. Blev även så att jag fick en impuls så jag tvärfärgade håret, rött är något jag aldrig tidigare burit på huvudet men någon gång ska väl vara den första. Blev väl varken bra eller dåligt, jag antar att jag bara är ovan. Blev sedan en lugn och en ganska tidig kväll, sov ut imorse och sedan dess har jag hållit på att städa. Men ska ta en paus i städningen nu och bege mig ut på en uteritt med Kamelen och Tessebiss. Blir nog bra det innan jag tar tag i det sista.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0