Hårda dagar

Hade tänkt sova ut lite imorse då jag ändå inte började så tidigt, det gick dåligt då jag blir väckt utav målarna som skulle måla om taket inne på toan. Så med lite sömn och ett halvt ryggskott så kunde ju denna dag börjat bättre. Jobbet blev inte mycket bättre heller, en timme sen hela dagen ungefär, så har haft en våg utav stress över mig hela dagen. Smått jobbig känsla. Hade helst bara dragit täcket över huvet och sovit tills imorgon när jag kom hem men tog mig istället ute på en uteritt och fick till och med sällskap av elin och Romeo. Så det var helt klart ett bra val. Nu däremot känns det mer lovligt att ta täcket och sova, gonatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0