I'm in pieces, pick me up, and put me together

Söndag och jag måste erkänna att en halv tendens till söndagsångest har smygit sig på. Har helt enkelt blivit för bortskämd och bekväm med min 5-dagars ledighet. Men imorgon är det dags för att göra nytta igen, dock bara två dagar innan det är lite ledigt igen, skönt med en mjukstart i alla fall. Men har i alla fall tagit tag i den här dagen och gjort lite nytta, diskat, städat handlat. Bokat tvätttid ha jag också gjort, vilket var på tiden då jag har tre sockpar kvar ungefär. Fick även judit tinad idag då pappa hade jour så jag kunde ställa in hon på hans jobb, och medan hon tinade på så for jag iväg till hästapållen. Och efter att ha förtärt en hel massa godsaker under julen så var det hög tid att ta ett gympass, var nästan helt ensam så det var riktigt roligt! Dock är dagsformen inte direkt den bästa men den kommer väl tillbaka såsmåningom.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0