Klappat och klart

Det märks verkligen på jobbet att julen börjar närma sig, inte många lugna minuter och fullt upp från det att sista bilen kommit tills man slutar. Kom iväg lite sent och så kände mig smått stressad, men sedan var det en kund som lyckades förklara väldigt fint att hen uppskattade det jobb vi gör, det gjorde dagen så mycket bättre. När jag slutat så for jag hem och åt och sedan iväg tll hästapållen. Blev lite bommar och rakriktning. Jobbade på bra och tyckte det va roligt att få jobba av sig litegrann. Och nu är jag hemma hos mamma och beställer de sista julklapparna, så passar på att blogga nu också när jag har "riktigt" internet. Men förhoppningsvis får jag mitt imorgon eller på fredag. Så att bloggen inte dör ut ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0