Och så var snart 2014 slut

Beskriv året med tre ord. Bäst, sämst, kämpigt.
 
Bästa köpet? Helt klart min svarta lilla BMW. 
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014? Rather be
 
Vem har du umgåtts med mest? Delar av SA11 skulle jag tro
 
Vad var din största tabbe 2014? Att inte lita på första magkänslan
 
Har du haft ett förhållande under 2014? Yes!
 
Vart reste du under 2014? Har väl inte förflyttat mitt arsle alltför många gånger från Storuman i år, men Stockholmsresan med skolan var ju ett minne!
 
Vilka ser du som de största händelserna under året? Studenten kanske..
 
Har du blivit bättre på något? Njaee, möjligtvis att öppna mig lite mer då det varit svårt att alltid hållit allting inom mig.
 
 
Vad var extra dåligt med året? För många vägskäl
 
Vad var extra bra? Alla fina människor
 
Lärde du känna några nya människor? Jo de gjorde jag väl
 
Gjorde du något 2014 som du aldrig gjort förut? Yes!
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja oja, jag har haft riktigt fina stunder
 
Vad var din största framgång på jobbet 2014? Haha, ja det var väl att jag överhuvudtaget fick mig jobb
 
Största framgång på det privata planet? Tror att jag till störst del bara mött privata motgångar detta år
 
Vem saknade du? Någon
 
De bästa nya människorna du träffade? Då jag är lite osäker på vilka jag träffat i år och inte så säger jag alla
 
Vad tänker du göra annorlunda nästa år? Försöka inse i vilka situationer man ska lyssan på hjärnan och inte på hjärtat. Sedan så ska jag också försöka komma på vad jag vill göra av mitt liv, vilket jag inte lyckats med detta år.
 
 
Mest stolt över 2014? Pass
 
Högsta önskan just nu? Att jag kommer på vad jag vill med framtiden och att det blir så
 
Tror du 2015 kommer bli lika bra? Jag lägger mitt hopp på att 2015 blir bättre
 
Vad kommer du sakna från 2014? SA11
 
Vad spenderade du mest pengar på? Bilen
 
Finns det någonting du ångrar med 2014? Njao, egentligen inte. Jag hade inte kunnat göra saker annorlunda.
 
Blev du kär i år? Det var jag redan när året började
 
Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 12 Juni
 
Största misstaget? Tilliten jag gav vissa
 
Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, pratat och ställt mer krav.
 
Och så slutligen; dina planer inför 2015? Som sagt, försöka lista ut vad jag vill göra och sedan följa den planen. Försöka förstå mig på hur jag själv funkar och vad som får mig lycklig.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2015? Följ ditt hjärta men glöm för guds skull inte hjärnan på vägen
 
Är det något du saknade med år 2013 och ville ha 2014? Mitt känslokalla jag
 
Hur tror du 2015 kommer bli? Tror att början kan bli lite seg men har förhoppningar på att det kommer bli ett bra år tillslut.
 
Vilka förändringar kommer du göra inför 2015? Förhoppningsvis många, men det får tiden utvisa.
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Åt tårta och öppnade paket, hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0