Bal, student och alla dess tillbehör

Måndag och ny vecka, och även om klockan ringde tidigt imorse så har det varit en helt okej dag trots att det är måndag. Lite halvdryg förmiddag dock men eftermiddagen gick utav bara farten. Kan bero på att istället för en medialektion så hade vi någon föreläsning/teater/stand-up-aktig grej. Vilket faktiskt var roligt och gjorde dessutom så att vi fick sluta en timme tidigare, vilket aldrig sitter fel. Sedan när jag kom hem så tog jag tag i balklänningen, hittade en bra och beställde så att jag inte velar mer än jag redan gjort. Hade ju bestämt mig för redan ett år ssedan vilken jag skulle ha, men den planen ändrades då jag är rädd för att man skulle se låren, och jag har små komplex över mina lår. Så jag valde en annan, och jag tror den blir väldigt bra. När jag skulle betala kan jag säga att jag var rätt glad över att pappa skulle betala den.. Men passade även på att beställa skor och en bh som jag kan ha både på balen och studenten. Annars så har jag hunnit motionera hästapållen en stund nu ikväll, otroligt härligt ute ikväll. Aja, blev ett långt inlägg så ska väl avsluta nu.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0