Dagen då alla bitar föll på plats

Dagen har varit bra, så bra den kan bli när man fyller 19. På en torsdag. 19 är för övrigt en rätt tråkig ålder, men vad gör väl det. Blev bara en lektion idag dessutom, så det blev både sovmorgon och ett tidigt avslut. Varför är inte alla dagar så? For sedan och kollade så att hästapållen levde och fick mat och vatten. Lagade sedan mat och när jag lagar mat så kan man lätt tro att jag ska laga mat till hela svenska fotbollslandslaget, det vill säga att det bli massvis med mat. Inget undantag idag så vi blev då mätta. Klara och Tomas kom förövrigt förbi och åt både mat och tårta. Jag är fortfarande mätt och kommer mest troligt att inom en snar framtid se ut som en köttbulle på ben men det blir ett senare bekymmer. Aja, dagen har varit bra på alla sätt och vis och förhoppningsvis blir morgondagen minst lika bra om Sofia är frisk så att vi kan fullfölja kvällens planer. Och tillsist, tack till alla som på något sätt grattat mig idag, det värmer i mitt numer snart gamla hjärta.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0