Dags för lov snart tycker jag

Något riktigt inlägg hanns det aldrig med igår, men vad gör väl det, man kan ju lika gärna sammanfatta en måndag på en tisdagsmorgon. Men som sagt, måndag igår och en halvseg dag, fick absolut ingenting vettigt gjort. Kanske så att mn hjärna har tagit lov redan, den brukar ju kunna ha en förmåga att göra det någon vecka i förväg. Men det är väl sånt man få ta. Fakturan för studentmössan kom igår också, så nu är allt betalat och fick även ett sms om att klänningen är på väg så den lär väl komma imorgon skulle jag tro. Hann även med ett pass med hästapållen innan jag drog iväg till Grubbe, så min måndag var helt okej även om skoldagen inte var den bästa. Så nya tag idag med enbart två lektioner, så det borde ju ändå gå hyfsat bra. För övrigt så håller bloggen driva mig till vansinne då den inte rikitigt publicerar inläggen som den ska, de läggs bara under rätt kategori eller månad, visas inte på startsidan så vi ser väl om detta inlägg överhuvudtaget kommer synas.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0