Det förtjusande bloggarkivet

Idag har varit en sådan här dag då positiviteten har flödat, eller okej jag kan erkänna att den svek en aning när jag tittade igenom svenskauppgiften. Men annars så har det liksom varit en bra dag, utan någon speciell anledning egentligen, kan kanske bero på att dagen bjöd på en skön sovmorgon och att det är fredag imorgon. Kanske också för att livet i allmänhet flyter på bra och tiden rusar iväg så snart står vi där med våra studentmössor och ser glada ut. Även om man kanske inte är lika glad någon vecka senare men. Annars har dagen hittills inte bjudit på så mycket, slutade tidigt idag och sedan dess har jag mest bara slöat. Råkade också klicka mig in i bloggarkivet, alltid lika underhållande. Och även om jag idag tycker att jag uppdaterar rätt bra med minst ett inlägg per dag så måste jag säga att jag var väldigt överambitiös som i slutet av sommaren 2012 låg på en standard med 7-8 inlägg. Och innehållet behöver vi ju inte ens diskutera.. Aja, nog om det, blir nog ett dressyrpass ikväll då motivationen för träningen är på topp, som allt annat just nu! (Om man bortser från motivationen för skolan vill säga)


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0