En torsdag, en bra sådan

Har varit en rätt ovärd skoldag idag, har inte fått mycket alls gjort. Första lektionen gick ungefär ut på att vara arg, vilket gällde ungefär alla i SA11, och när SA11 är arga kan de lätt bli en negativ stämning, vi är verkligen bra på att uttrycka känslor måste jag säga. Vilket är både positivt och negativt. Och resterande lektioner så hade jag iprincip inget att göra, eller jaa, det har man väl egentligen alltid men.. Aja, tänker inte uttråka er mer med mina händelserika skoldagar utan kan istället nämna att jag idag fått iväg en första jobbansökan, förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig. Det återstår ju att se. Kvällen är dessutom planerad vilket inte alltid händer, ska i alla fall snart hoppa i några andra kläder för att fara ut och gå med Josefin vilket var väldigt längesen, så det ser jag framemot! Efter det så drar jag iväg till Grubbe, passar perfekt då jag saknar honom. Så det blir ett bra avslut på denna ändå rätt så oeffektiva dag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0