Fredag och ledighet

Att det är fredag känns mer än okej för min del då jag är trött och sliten, skulle kunna somna stående känns det som. Kan säga att det var väldigt lockande att ligga kvar i sängen imorse, speciellt med tanke på att dagen bara bestod av en lektion. Men duktig som jag är så släpade jag mig dit i tid som vanligt. Lektionen var däremot inte så värst jobbig, betygssnack och fika typ. Och jag ligger rätt bra till i kurserna trots att mitt intresse för median inte existerar överhuvudtaget och det är ju positivt. Sedan blev det en snabb tur och retur till Villis, tror helt seriöst aldrig jag har sett så mycket folk där. Och som det ser ut i dagsläget så blir det en till tur dit imorgon, på kvällen och som chaufför. Kan bli intressant vad WWW har att erbjuda. Annars så har jag hunnit med en sväng ner till stallet nu ikväll, hästapållen fick vila men longerade Elgur litegrann. Funderar fortfarande om jag eller han brände mest kalorier.. Islänningar är roliga så länge man får ha dom i måttlig mängd. Och jaa, det var väl allt för denna gång tror jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0