Nolia, Dregen och en trött Lovisa

Denna dagen började lite för tidigt för min smak, men det gick ju på nåt vis ändå. Det var ju sedan också tur att jag var hos Grubbe vilket gav några minuters extra sömn i alla fall. Men tog mig iväg i tid och missade inte bussen så det bar iväg till Umeå med några fler från skolan då det var någon mässa med företag och universitet på Nolia. Var helt okej även om det i slutändan blev lite drygt, i både fötter och huvud. Fick i alla fall se, för mig en helt okänd, Dregen. Tydligen någon rockartist, dock sjöng han inte utan höll en föreläsning och även om man blev mörkrädd av första synen av honom så var jag ändå positiv efteråt. Han verkade som så trevlig. Men en massa nya intryck har dagen bjudit på och det märkte jag nu när jag satt mig ner, huvudet känns alldeles tomt. Så en tidig kväll är vad jag behöver, skulle utan problem kunna somna nu men riktigt så tidigt ska det inte bli. Utan ska se ikapp de farmen avsnitt jag missat och sedan ta en lång dusch också.



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0