Oromantisk eller bara obrydd om vilken dag det är

Sov otroligt bra inatt, lyckades säkert sova 9,5 timme vilket var väldigt skönt. Spelade dock inte så stor roll imorse när klockan ringde, jag var lika trött för den skull. Men med bara en lektion till helg så gick det ändå rätt bra att ta sig upp. Lektionen däremot gick inte så bra, var bara allmänt trött och less på allt så fick egentligen inte så mycket gjort. Men till slut så tog den slut och jag tog helg, har dock inte gjort så mycket sedan dess. Helgens planer är väl inte så stora, drar nog ner till Storuman ikväll i brist på annat och ser vad Klara och Kim har för sig. Förutom fredag så kan jag ju tillägga (för er lyckliga som lyckats undgå det på facebook, instagram osv.) att det är alla hjärtans dag idag. En helt vanlig dag enligt min egen åsikt, vilket jag alltid har skyllt på att jag alltid lyckats vara singel på alla alla hjärtans dagar. Men så är ju inte fallet i år, men jag känner fortfarande inte direkt att det är en speciell dag. Inte som julafton direkt. Kanske är jag oromantisk eller bara fruktansvärt obrydd om denna dag. Jag anser att tycker man om någon så spelar dagen ingen roll. Så nej, det måste vara det andra alternativet. Jag tycker om den där så kallade mannen i mitt liv lika mycket idag som jag kommer att göra imorgon. Så nog om denna dag, ha en fin kväll alla!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0