Os, öl och en vanlig lördag

Ja vad ska man säga om denna dag? Har egentligen inte gjort någonting, men ändå litegrann. Började dagen med lite OS, och jag antar att det har ungefär varit lika svårt att missa att Sverige tog guld i staffetten som att över hälften av alla facebookanvändare dricker öl. Nej, jag tror det har varit svårare att missa os-guldet faktiskt. Sedan satt jag mig ner med gymnasiearbetet(!!), på något konstigt vis känns det som att jag snart känner mig färdig med det men samtidigt känns det som att det skulle vara en omöjlighet. Och kvällen spenderade jag med att springa, åt mängder med fruktsallad och däckade slutligen i soffan. Kroppen har känts tung och trött hela veckan och jag hoppas att det beror på sömnbrist och inte på att det lurar någon förkylning. Så inatt är planen att sova, sova och sova och hoppas på att det innerligt är sömnbrist som är problemet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0