Pressad av.. tid?

Dagarna masar sig verkligen fram i en mycket långsam takt, kanske kan det bero på att just nu är lov det enda jag vill ha, behöver ha. Har upptäckt att min kropp börjar ge signaler på att den är stressad, snabba hjärtslag, känns som jag har en sten över bröstkorgen och går med smått oroskänsla över allt och inget. Varför jag är stressad vet jag inte då vi egentligen inte har speciellt mycket att göra i skolan. Men bara tre dagar kvar innan jag får vila ut ordentligt, har inga större planer för lovet vilket är lika bra. Återhämtning, vila och en paus från måsten då blir det nog bra. Annars har väl dagen i sig varit helt okej, det enda dåliga är väl att mr. Pojkvän är borta någon dag. Men i övrigt så flyter det på. Skola och jägarexamen har denna dag bjudit på och nu väntas bara en dusch och farmen innan sängen kallar. Tidiga kvällar och mycket sömn, då går dagarna ändå hyfsat bra.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0