Snart en ny vecka efter en väldigt slö helg

Så var ännu en helg avklarad och imorgon är det bara att vakna upp och inse att verkligheten kallar. Men det är ju trots allt bara 2 veckor kvar innan det är lov, känns stabilt, och sedan efter det brukar tiden bra rusa iväg. Och vart den här helgen har tagit vägen vet jag inte riktigt, tycker jag inte har gjort någonting och tiden har ändå bara rusat iväg. Idag har jag gjort så lite så jag fick lite smått ångest, så jag ställde mig och lagade mat, diskade och begav mig ut och sprang. Idag gick det ärligt riktigt tungt, och inte blir det bättre för att vädergudarna aldrig verkar vara på min sida, har varit snöstorm mer eller mindre hela dagen. Huvudet var inte heller med och kunde inte motivera mig själv riktigt, och jag hann ifrågasätta mig själv många gånger om varför jag överhuvudtaget ens tänker tanken på att utsätta mig för det. Aja, jag gjorde det i alla fall och det känns alltid bra efteråt. Avslutar denna kväll med lite serier och laddar inför veckan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0