Varning för en smått negativ ton

Tisdag, vilket innebär att inte ens halva veckan har gått och jag är så less, så fruktansvärt less. Så jag kan väl inte påstå att jag fick så mycket mer gjort idag än vad jag fick igår, går riktigt tungt. Pressad, stressad och och så oerhört less på allt som har med skolan att göra så jag bara vill spy över allt. Orkade inte med att göra något skolarbete på hålet utan drog iväg till hästapållen istället, vilket nog var smart trots allt. Sedan iväg till skolan igen för att ta sig igenom sista lektionen, vilken bjöd på ännu en uppgift. Inspirerande. Nu blev det en sån där tråkig och negativ ton över detta inlägg, men det hör väl livet till. Men det har ju faktiskt inte bara varit skola idag utan när jag slutade så såg jag att min studentklänning hade kommit och turligt nog passade den också. Och nu ska jag snart vandra iväg och hämta Molly som får vara här inatt eftersom att Kim jobbar.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0