Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram

Vaknade en stund före klockan imorse och var pigg, lyckas självklart somna om de få minuter som är kvar och vaknar av alarmet och är dödstrött. jobbigt läge, men i övrigt så har dagen flytit på bra trots alla dessa oändliga medialektioner som onsdagar alltid bjuder på. Struntade än en gång i lärverkstan, tar just nu varje tillfälle som ges att sluta tidigt. Blev istället en fikadate med Sofia, och Daniel också ett tag. Det var trevligt och gott också för den delen. Lär väl rulla fram innan den här veckan är slut men det är väl smällar man får ta, rund är ju trots allt också en form. Sedan har jag hunnit med en tur i djupsnön med hästapållen och nu väntas mest troligt serier eller något liknande. Ska försöka sova rätt tidigt ikväll trots att det är sovmorgon imorgon, då sömn är en bristvara och tröttheten ett faktum under vardagarna. Och nu är det enbart 2,5 timme kvar i mitt 18-åriga liv, tyckte det var nyss jag blev 18 men vips så fort ett år kan gå.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0