150 dagar kvar

Efter gårdagens halvt deprimerande inställning så har denna dag känts lite bättre. Trots att det faktiskt varit måndag, kanske kan bero på att jag inte var ensam med mitt bad mode igår utan delade det med Sofia, känns alltid bra när man är två om den saken. Skoldagen flöt också på rätt bra, vilket inte alltid hör till vanligheterna. Sedan blev det middag med klassen då det "bara" är 150 dagar kvar tills jag får ta på mig vit klänning och springa nerför trppan och känna frihet. Och till alla er glädjeförstörare kom inte och säg att jag kommer sakna skolan, för sure, det kanske jag kommer att göra någon gång. Men snälla, låt mig bara få längta efter att slippa den nu. Avslutade dagen med lite simning med Mathilda, var sjukt längesen jag gjorde det. Får börja göra det till en god vana tror jag.


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0