2014

Första inlägget för i år då, såg även att detta blir mitt 1507:e inlägg på den här bloggen. Att jag ens har orkat. Men i alla fall, gårkvällen blev inte riktigt som planerat men den blev helt okej ändå. Planen var att jag och Mathilda skulle dra till Hemavan för att joina Sofia, Linnea och Anna som redan var där. Och till Hemavan for vi men blev inte kvar så länge, dels för att förköp var ett måste och dels för att Hemavan, nyår och nykter är inget jag skulle rekommendera för er. Så vi blev inte kvar där länge utan drog istället till Umnäs, lite mer känt folk var det där i alla fall. Är väl egentligen inget jätte fan av nyår, finner den dagen lika speciell som alla andra dagar ungefär, men hade i alla fall en trevlig kväll så 2013 som har varit lite upp och ner fick ett bra avslut. Fick även börja 2014 med både Mathilda och Jossan och senare Grubbe också. Så jag klagar inte alls och hoppas att året fylls med ännu fler dagar med dessa. Och den här dagen har inte blivit någonting av hittills, men kvällen är ung.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0