Du får säga vad du vill, du kan gnälla lite till

Tröttheten som infann sig imorse när klockan ringde var inte ens nådig, men dygnet ska vändas tillbaka så det var bara att vakna. Okej, nu lät det som att jag var uppe jättetidigt vilket inte riktigt är sant, men tidigare än resten av hela lovet. Aja, packade i alla fall både häst och grejjer idag och for och hoppade litegrann. Detta resulterade i en svettig, glad och nöjd hästapålle, och Lovisa också för den delen. Allt gick bara bra, jag blir så lycklig på min lilla hästapålle. I övrigt så har dagen varit rätt händelselös, ska snart bege mig ut och gå en sväng tro jag och sedan får resten av kvällen vara oplanerad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0