Jag har nåt jag burit i min ensamhet

Gårkvällen blev väl helt okej, kom hem rätt tidigt ändå men tog en behövlig sovmorgon ändå. Har varit en rätt slö dag idag, har desasutom satt hästapållen på en liten vintervila så det lär väl inte dröja länge innan jag börjar klättra på väggarna. Tycker också att det är någon grad för kallt för att bege mig ut och springa, men blir nog en promenad senare ikväll i alla fall. Lyckades starta upp Ajfånen idag, som gav upp tio minuter senare, eller grafiken svek. Hittade en del intressant på den, men märker hur dålig dom egentligen är när det kommer till användbarhet. Får se om grafiken fixar till sig efter den varit igång ett tag. Aja, nog om det, får se vad kvällen erbjuder.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0