Mars2013

Mars var nog en av de bättre månaderna, även om en stor del gick åt till att vara nervös över körkortet samt stt sömnbristen var total med pendlingen till och från Lycksele. men körkortet klarades och jag la det bakom mig vilket var det skönaste någonsin, sen en dag senare bar det av på fjälltur med skolan, bland det värsta jag har gjort i mitt liv dock. har aldrig varit så nära på att dö, helt seriöst. blev också en helg i Tärna med massa snowboardåkning. Sedan hanns det även med en sväng till Lycksele med Rebecka och en massa körningar bland andra svängarna till Ammarnäs på påsk. Och sen så fick vi en god tårta på median. Nu råka det bli mycket text och inte bara bilder, men Mars var händelsernas månad och det kom även lite personliga medgångar här.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0