Motivation och inspiration, vad är det?

Känner mig fruktansvärt omotiverad för tillfället, inte bara till skolan utan till allt. Dessutom händer det så fruktansvärt lite just nu så blogginläggen blir inte direkt intressanta, bara en massa spridda ord som fyller ut. Men någon bloggpaus är inte något som kommer ske då det aldrig funkar mer än en dag ungefär. Har egentligen en massa saker jag skulle vilja skriva ner, men då skulle bloggen behöva lösenordsskyddas och då känns det som lönlöst att ens ha en blogg. Kanske är det Sofias negativa inställning till mörker, kyla och vinter som smittat av sig? Kanske lika bra att det blir sommar. Men nej, jag gillar ju vintern. Gäller bara att finna styrkan så jag kan motivera mig själv. Aja. Dagen har varit väldigt händelselös, så finns inte mycket att ta upp om den, men blev en pw i kylan nu ikväll i alla fall. Och annars så är söndag och dags att börja försöka ladda för att ta sig igenom ännu en skolvecka. Ursäktar för ett lite smått deprimerande inlägg, men ibland så får det vara så.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0