Nothing else matter

Att behöva gå upp tidigare på morgonen kan ha sina fördelar, jag hann tillexempel både lämna in saaben på verkstad och till och med ta mig tiden att smeta på ett mascara-drag eller två på fransarna, vilket inte händer varje dag. Sedan så hann jag knappt in i skolan innan jag var less, kan inte påstå att det känns som det nyss varit lov, snarare en vanlig helg kanske. Känns oerhört motigt att ta tag i allt igen vilket känns lite tråkigt då jag hade hoppats på att lovet skulle ge mig mer energi och mer motivation. Men bara bita ihop och skaffa hållpunkter, 6 veckor kvar till jag fyller år, 8 veckor kvar till lov sedan är det snart påsklov och efter det går förhoppningsvis resterande av tiden rätt fort. Hade tänkt att ta tag i gymnasiearbetet när jag kom hem idag, vilket gick sisådär, har i alla fall lagt upp en plan för den där skiten nu. Annars ska jag strax dra vidare till hästapållen och sedan ladda upp inför morgondagen, som trots allt bjuder på en sovmorgon till tolv i alla fall.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0