Day 10 - Discuss your first love and first kiss.

Finns inte så mycket att diskutera om den saken, alla har vi varit unga, dumma och gjort saker som vi sedan fått ångra. Jag var alldeles för naiv för mitt eget bästa och trodde verkligen inte att folk kunde ljuga om något så pass stort som kärlek, vilket jag nu på senare tid har insett är nästintill mer vanligt än ovanligt. Men gjorda saker går tyvärr inte att få ogjorda, detta kanske egentligen inte var min riktiga kärlek då jag numer vet att kärlek inte kan räknas som kärlek förrän kärleken är ömsesidig. Vilken den i det fallet inte var, har jag kommit fram till. Men inget ont som inte har något gott med sig, för avslutet för den kärleken gjorde på sätt och vis så att jag träffade Grubbe.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0