En sammanfattning under de dagar med åskans framgång

Så har jag äntligen lite kontakt med omvärlden igen, så nu ska det väl lyckas bli ett inlägg. Men under de dagar som gått har det väl egentligen inte hänt så väldigt mycket, jobbat både dag och kväll, övningsskjutit på banan lite och sedan har jag även lämnat tillbaka nyckeln till lägenheten. Jaa, vi går skilda vägar nu, även om det känns otroligt tomt så vet jag någonstans innerst inne att det nog är bäst så trots allt. Jag får en chans att få den framtid jag ville ha och han får ro att komma på vad han vill. Men avslut är ju aldrig roliga, och ibland är det bara inte tänkt. Annars så är livet som normalt och dagarna flyter på. Ska iväg på lite mer skjutning ikväll, skulle gärna vilja få bortgjort det där och sedan får det gärna bli höst. Eller det får ju gärna bli höst hursom eftersom att jag är dödligt less på sommaren. Men får ju i alla fall glädjas åt att det åtminstone är fredag imorgon, känns rätt skönt med helg efter det.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0