En tisdag

Började denna dag med att vakna upp och vara alldeles för trött, tror tröttheten sedan satt i hela dagen för allt har verkligen gått så långsamt det kan gå. Hade verkligen inget flyt och allt ville småjävlas. Blev lite bättre på eftermiddagen så jag antar att jag hade vaknat till liv då. Efter jobbet så körde jag till Kaskeluokt, åt och var social ett tag innan jag körde ner igen. Tvärspolade av bilen litegrann men skulle gissa på att det inte dröjer länge innan den är lika brun igen. Men nu är planen en tvätt av mig också och sedan serier tills det att jag somnar, får se ifall jag hinner somna innan gubben kommer hem eller om jag lyckas vänta ut honom. Är hur trött som helst så nu får gärna helgen ta och komma igen, men det är ju ett tag kvar dit tyvärr.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0