Och sen jobbar vi lite till

Ännu en dag som gått i hettans tecken, huvudet blir alldeles segt och dricker tyvärr alldeles för lite vatten. Men har hursom jobbat hela dagen och kom hem för en stund sen, hunnit äta och nu laddar jag om för kvällsjobb, jag var tydligen saknad vilket känns bra. Sedan så ville Maria fara med hästarna till vattnet, så det får helt enkelt ske efter det att jag slutat. Känns som det är länge innan jag får skalla kudden ikväll, men sova får jag helt enkelt göra någon annan gång för man måste ju hinna med att leva också. "The time of my life" tro jag är just nu, fy juttsingen sicket flyt jag har nu. Nej nu har jag inte tid längre, måste kila!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0