Vad är väl watercrossen i Lycksele..

Så var onsdagen också gjord vilket innebär att det är mindre än halva veckan kvar till helg, enbart två dagar. Idag är en sån här dag jag också hade viljat vara ledig, som alla andra i min närhet typ. Hade mer än gärna också befunnit mig i Lycksele idag och sett watercrossen liksom förra året. Men så är inte fallet och jag ska egentligen inte klaga, speciellt inte med tanke på att lönerna kommer in på fredag, kommer kännas oerhört skönt. Istället för att styra kosan mot Lycksele idag så for jag i alla fall till Blaiken, träffade syster och badade vilket verkligen var behövligt i denna hetta. Det var väl ungefär vad min dag har bjudit på, bara att ladda om inför en ny imorgon.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0