Veckans segaste dag är bortgjord

Allt känns aningen mycket bättre på måndagkväll än vad det gör på måndagmorron, kanske är det för att helgen är en smula närmare eller så är det för att man har insett det faktum att veckan och tidiga mornar inte går undvika och att det bara är att göra det bästa av situationen. Men nu ska jag inte vara så negativ, jag trivs ju faktiskt bra på jobbet och eftermiddagarna kan faktiskt vara riktigt roande. Värmen som har kommit hit är något jag däremot inte anser vara lika roande, jag håller stundvis på att smälta bort. Men tog i alla fall med mig hästapållen ut på en simtur ikväll, det var skönt och svalkande. Annars har jag hunnit med lite filmtittande ikväll men nu är planen att sova, för tröttheten som infann sig i samband med att alarmet ringde imorse var inte ens nådig. Så det hade jag tänkt råda bot på med en massa sömn inatt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0