Vilka helger det blir

Egentligen borde jag krypa isäng då det är måndag och vardag igen imorgon, men tänker ändå uppdatera om helgen som varit. Fredagkväll så hoppade jag huxflux in i ett sik lag på swampsoccern sedan så gjordes det inte sådär jättemycket den kvällen, en tidig kväll blev det för min del och många timmars sömn fick jag ihop. Vilket behövdes då dagens efter bestod av fullt schema. Tur med hästapållen, upp till Kaskeluokt för att fira pappa som fyllde 50 tidigare i veckan, fick även med mig Sofia då det är lite av en tradition att vi umgås under swampsoccern. Vi for sedan ner till hotellet och kollade läget där innan Sofia brummade vidare till Ensamheten och jag som så många andra kvällar avslutade det hela med att sällskapa Grubbe medan han körde och innan vi va färdig så var klockan väldigt sen, eller tidig om man ser det på så vis. Och efter det att jag vaknat idag så blev det en tur ut till hästapållen innan ja åkte tillbaka till Kaskeluokt för kneeboardåkning och bastu. Så det blev ett väldigt bra avslut på min förövrigt väldigt bra helg. Känns väl inte riktigt fullt lika kul att ställa klockan imorgon när det känns som att hela världen har gått på semester nu, både gubben, broder och en hel massa andra. Menmen, dagarna går fort och pengar är gott att finna.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0