Det händer mycket nu

Onsdagar är väl inte direkt någon favoritdag kan man väl säga, och inget undantag idag. En bidragande orsak till det var väl kanske att min plan att bara finnas på skolan för syns skull gick sisådär, Imovie och jag har aldrig gått bra ihop, och en kombination av det, skollesshet och en inte alltför intressant intervju blir automatiskt en mycket dålig blandning. Men imorgon har jag min sista skoldag så tanken om att detta ska gå att överleva har faktiskt börjat slå mig. Hade även mösspåtagning idag innan vi sluatde även fast det inte är förrän imorgon det är en vecka kvar till den efterlängtade studenten. Efter skolan så for jag iväg till Kim för att fixa håret, planen var både klippning och slingning men tiden rann iväg så klippningen tar vi helt enkelt på fredag. Sedan var det bara att börja fara iväg på jobb och nu känns det mer än skönt att krypa ner i sängen för en natts sömn.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0