En sån dag

Just landat i liggande läge efter att ha jobbat hela dagen, vilket jag gjorde igår också och därmed tomheten på denna blogg. Men det är ju bara Juni ut (som det ser ut nu) som jag kommer gå på dubbla jobb. Så i Juli blir det i alla fall lite ledigt på kvällarna. Vilket känns lite tråkigt då jag som sagt trivs väldigt bra. Och som ni kanske såg i förra inlägget så har jag hunnit med att köpa en bil idag, fast det var enkelt och smidigt, för jag kan ärligt säga att jag inte ens sett bilen ännu. Får den hemlevererad imorgon. Kristoffer fick helt enkelt fara och titta och hämta då den stod i Umeå och jag inte skulle haft möjlighet förrän nästa helg. Stod mellan denna och en celica, och tillsist vann fördelarna på bmw:n. Men nu tänker jag skalla kudden och invänta morgondagens jobb innan jag äntligen får testköra den jag med. Känner mig som ett litet barn på julafton!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0