Lugn och ro, vad är det?

Att man varje vinter ska glömma bort hur hemsk sommarvärmen kan vara. Jag står verkligen inte ut med värme, speciellt inte i flera dagar i sträck, så jag hoppas verkligen att värmen försvinner och det gärna nu! Annars har jag stressat mig igenom denna dag liksom alla andra dagar den senaste tiden, men imorgon gör jag i alla fall bort balen och hoppas på att lite stress försvinner i och med det. Sedan är det ju bara en vecka kvar innan allt är avklarat så det gäller bara att försöka hålla ut. Gjorde hursom bort min absolut sista skoldag på gymnasiet idag då jag börjar jobba på måndag. Nervös. Efter skolan for jag och badade med hästapållen innan jag släppte ut han på årets bete, kändes skönt och lite behövligt här i all stress. Nu kommer han inte att stå på samma ställe hela sommaren men ett tag i alla fall. Sedan var det bara att ladda om för att gå på ett jobbpass, hade sedan tänkt att hinna hjälpa till att sätta upp scenen för morgondagen men det hann jag tyvärr inte. Känslan just nu är att jag bara vill sova tills nästa torsdag, men det går väl kanske inte. Men blir i alla fall en tidig kväll då jag har fullt upp från tio och hela dagen framöver.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0