Nu är det helg och då får man sova

Var en rätt lugn dag på jobbet idag vilket var skönt då jag var trött, kan tänkas att jag fått någon timme för lite sömn denna vecka. Men jag multitaskar och försöker ha både sommarlov och jobba på samma gång. Dåligt alternativ egentligen, skulle nog få ut mer om jag sov istället. Men det får jag göra nu, för nu är det helg, i tre dagar till och med. Haft en otroligt skön kväll som har bestått utav blocket och film. Tror inte jag har sett en hel film på hela året men nu tog jag mig faktiskt den tiden. Blev lite kämpigt att hålla ögonen uppe där i slutet dock men det gick. Tröttheten tänker jag råda bot på nu då jag planerat en tidig kväll och det bästa av allt, sova tills det att jag vaknar självmant imorgon. Ja, det var väl ungefär min dag och mer lär inte hända, bara invänta morgondagen och dess äventyr.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0