Nu är det officiellt söndag igen

Så var det återigen söndag och min lediga dag har sprungit iväg, men det känns ändå rätt okej och det är ju ändå helg snart igen så. Började i alla fall denna dag med en sovmorgon innan jag packade både häst och tillbehör för att rulla iväg en sväng till Blaiken och en fjälltur stod på schemat. Det var fint det. Efter middagen hann jag somna en stund på soffan, vaknade och ville helst somna om igen men kände att det skulle ha blivit lite väl mycket pensionärsvarning ifall jag gick och la mig klockan 18. Så tvingade istället ut mig själv på en pw, uppför slalombacken och ner utsiktsbacken, med lite tempo i stigningen. Man ska icket underskatta uppförsbacke. Men nu finns det inte mycket mer att göra utav denna dag utan bara inse det faktum att det är måndag imorgon och klockan ringer tidigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0