Snart är det helg igen

Allvaret har börjat, veckan är i fullgång och dagarna går utav bara farten. Jobbar på som aldrig förr, brummar postbil på dagarna och assistentjobb vissa kvällar. Känner mig helnöjd med båda vilket är positivt, men kan väl ändå medge att det trots det känns ganska skönt med bara två dagar till helg. För sömn är något jag inte har i överflöd för tillfället. Har förutom att jobba inte hunnit med så mycket idag, och planen för ikväll är att göra så lite som möjligt, skulle lätt kunna sova nu men är rädd för att nattsömnen kommer kunna störas en aning då, så jag får gott vänta på att klockan ska gå litegrann. Då jag inte har så mycket mer att säga då livet flyter på precis som det ska så måste jag bara säga att jag möttes av en mycket smickrande liten present nu när jag kom till Kaskeluokt. Har helt klart världens sötaste kusin.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0