Snart har juni också passerat

Måndag vilket innebär reklam, vilket i sin tur innebär stress som sedan sedan leder till att det är otroligt skönt att gå isäng ikväll. En annan sak som är skönt är att juni månad är över, månaden som jag trodde att jag antingen skulle avlida i sömnbrist eller åtminstone tappa sinnesnärvaron i all stress. Började månaden med att multitaska som aldrig förr, jobbade gånger två och skulle samtidigt avsluta det sista i skolan. Samt hinna med både bal och student. Men nu står jag här på kanten mellan juni och juli och har faktiskt klarat det över förväntan, självklart känns det jättetråkigt att assitenttimmarna (shemalagda iaf) nu är över men för min kropp är det nog ändå lite tur då den nu hinner återhämta sig mellan varven. Så nu är det enbart jobb på dagarna som gäller som det ser ut i nuläget. Efter jobbet idag blev det iväg till skjutbanan, klarade ju uppskjutningen för hagel för någon vecka sedan så det enda som återstår nu är kula, vilket jag tränade idag och det kändes väl ändå hyfsat bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0