Söndag

Den här dagen hade jag iprincip lika gärna kunnat hoppa över. Allmänt dålig dag och söndagsångest som smått kryper fram. Har dessutom inte fått mycket vettigt gjort, eller kanske egentligen med tanke på hur lite jag gjort de senaste dagarna. Började dagen med en skogspromenad sedan blev det slötid innan det var dags för en prommis med Jossvald. Hon drar ju nämligen till Usa imorgon och blir borta över ett år, känns lite skumt. Vem ska jag nu gå med? Men hon kommer ju tillbaka om än det är länge till dit. Hann även med en tur ut i skogen med hästapållen och nu är nästa plan sängen och jag hoppas på en natt med mycket sömn. Tidig morgon och jobb hela dagen, längtar redan tills imorgonkväll då jag får sova.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0