Storumandagarna 2014

En sån helg, det känns både lite skönt men också en aning vemodigt att den är över och att det är ett helt år kvar till nästa gång. Storumandagarna är helt klart något av årets höjdpunkt, och jag tror att denna gång var den bästa hittills. Sena nätter, trevligt folk och roligt har vi haft det. Har nog lyckats träffa iprincip alla mina fina vänner samt haft en massa kvalitetstid med Grubbe. Vad mer kan man begära liksom? Hann även med någon timmes jobb mellan festligheterna vilket inte gjorde mig något. Tror att denna helg blir svårslagen men vi hoppas på en minst lika bra helg nästa år. Men nu är det faktiskt tragiskt nog söndag och imorgon är det tillbaka till vardagen igen. Vi tog oss hursom en ordentlig och välbehövlig sovmorgon imorse innan vi masade oss något varv runt marknaden. Och nu tänker jag avsluta helgen med en långtur med hästapållen, tror att både jag och han kan vara i behov utav de. Blev inte vidare många bilder tagna vilket kanske är lika bra.

 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0