Dagar blir till månader

Slänger in ett litet snabbt inlägg nu bara. Finns väl egentligen inte så mycket att säga om dagen än så länge, har verkligen inte gjort mycket alls. Hann med en liten springtur nu på eftermiddagen i alla fall, hjärnan var inte motiverande nog för att köra långdistans så intervaller fick bli dagens träning. Och nu ska jag bara slänga i mig någon mat och sedan ner till storuman. Kvällens plan är att umgås med Sofia, kan tänkas att vi drar iväg till Lycksele och bara kollar läget, i brist på annat liksom. Förutom det så har jag inte mycket på hjärtat, något jag kan nämna i alla fall är ju att det idag är 3 månader sedan jag och pojken min blev officiellt tillsammans. Inte länge men alltid en början.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0