Det går bra nu

Är nog inne i något slags flyt nu då till och med en måndag känns helt godkänd. Det brukar annars kunna vara sådana dagar man helst bara vill gå i säng, nu skulle jag väl kanske ljuga om jag sa att jag inte ville vända mig om och somna om igen imorse när klockan ringde, men i övrigt har dagen inte riktigt gått i trötthetens tecken. Fick ju dock lite sovmorgon då Grubbe bosatt sig såpass nära skolan. Det var skönt, även om det var lite tomt att vakna där och han redan farit. Väl på skolan fick jag väl egentligen inte mycket gjort om man bortser från redovisningen på journalistiken men just nu är det väldsigt lugnt på skolfronten. Just nu. Efter skolan så åkte jag upp till Kaskeluokt, slängde ihop något som liknade en middag och begav mig sedan ut för att ta del av dagsljuset som har börjat hålla sig kvar även efter skolan. For och körde lite, först mot stugan sedan leden åt andra hållet. Planen för kvällen i övrigt var att försöka sig på lite jägarexamen men det har gått dåligt och boken ligger fortfarande orörd och lär så förbli ikväll. Kommer antagligen slå igång lite new girl istället.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0