Fredag och brott i vardagsmönstret

Så var äntligen fredagen här, veckans bästa dag enligt mig. Skolan är väl inte så mycket att prata om, en lektion vilken jag inte brukar vara alltför ambitiös på. Annars har väl dagen hittills varit lugn (om man bortser från orkanvindarna som härjar utomhus..) Kvällen kommer i alla fall att spenderas med Rebecka och co. Skönt att slippa vardagsmönstret som man lätt fastnar i, vilket jag har gjort lite smått, alla dagar är den andra lik. Lite att se framemot och så där. Ett litet körupdrag är också planerat. Men i övrigt har jag inte mycket att säga för tillfället då dagen hittills har varit händelselös så istället för att sitta här och komma på något att fylla ut dessa rader med så ska jag väl ta och börja styra upp något slags utseende. Kan ju bli intressant.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0