Håll ut, snart helg

Har haft en tråkig men fruktansvärt effektiv dag idag. Som igår ungefär, har suttit med skolarbete iprincip hela dagen och jag har fått en inblick i mental utmattning nu. Skulle helt ärligt kunna somna nu direkt och vad som hindrar mig från att göra det vet jag inte. Även om jag är fruktansvärt less och helst bara skulle vilja slänga ut datorn som innehåller allt skolarbete så känns det ändå på något sätt som att motivationen sakta kommer smygande. Det är verkligen långt ifrån kul, men det går bra och då blir det på något sätt lite lättare. Skippade springningen idag, mest för att efter gårdagens runda så kände jag smått av en förkylning, så jag tar det säkra före det osäkra. Annars så finns det väl inte mycket att säga, fredag imorgon och det känns helt okej med helg. har väl egentligen inga stora planer men några små i alla fall.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0