Man rullarrr dom

Vaknade inatt och hade både telefon och datorn i sängen, tror jag var lite trött igår.. Om jag hade sett någon film och somnat hade väl inte varit så konstigt men nu var inte fallet så utan i själva verket satt jag på facebook och läste lite bloggar, och somnar uppenbarligen. Men det var skönt och något mer som var skönt var att inte behöva vakna alarmet imorse. Vaknade istället och såg att det var soligt ute, det är inte alla dagar. Tyckte då att det var lämpligt med en uteritt med hästapållen, ut i djupsnön for vi och om han inte hade mjölksyra när vi var framme så måste något stå fel till. Passade även på att lastträna idag, lastade han och körde sedan till något random ställe, lastade ur och sedan in igen. Detta eftersom att konstigheterna har kommit när vi varit borta, men inte idag. Rakt in hela tiden. Sedan for jag hem och försökte mig på att göra kycklingrullader, och inspirationen fann jag genom reklamen "man rullarrr dom". Blev faktiskt positivt överaskad över resultatet, helt klart godkända. Annars så blir det nog en rätt lugn kväll, kanske slötittar på gladiatorerna, egentligen kanske inte ett så jättebra program men på något sätt finner jag det nostalgiskt och rogivande.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0