Människor man blir glad av fyller livet med bra dagar

Hade en bra kväll igår trevligt folk och så vidare. Började med att sitta hos Rebecka och prata och så, sedan skjutsade jag Fanny ett tvärt innan jag for tillbaka till Rebecka. Sedan blev det ett litet besök på trean, dock blev jag inte långvarig där utan for och åkte bil med Grubbe istället ett tag innan vi for hem. Blev ändå en rätt tidig kväll men tog en skön sovmorgon idag i alla fall. Annars har det varit en rätt ohändelserik dag, men ska nog strax bege mig ut och springa. Orkar inte sitta stilla längre så jag skyller den nykomna halssmärtan på inflamerad visdomstand och ignorerar helt enkelt bihålorna. Kanske inte riktigt optimalt men är det en förkylning på g så kommer den bryta ut ändå så. I övrigt finns inte mycket att tillägga, livet flyter på som det ska.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0