När det inte finns så mycket att skriva om

1. Vad är ditt mellan-namn? Eva

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn? Emmeline

3. Är du i ett förhållande nu? Jodå

4. Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? Lite drygt 3 månader

5. Vem var är du tillsammans med sist? Grubbsen

6. Får man fråga varför det tog slut? Jo, men det har inte tagit slut

7. Har du haft ett seriöst förhållande? Ja, nu

8. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror väl lite på hur mycket jag vann..

9. Vad gör du på fredagskvällar? Väldigt olika

10. Bästa filmen du någonsin har sett? Pass

11. Har du haft sex med fler än 5 personer? Och det vill du veta därför att..?

12. Har du någonsin varit full? Jo det har jag nog

13. Har du testat droger? Nej

14. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Vart ska jag börja?

15. Vad är du allergisk mot? Kiwisar

16. Saknar du någon just nu? Jao de gör ja väl

17. Hur mår du idag? Bara bra

18. Hur många tabletter tar du dagligen? 1

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Pluggade körkort skulle jag gissa på

20. Bästa minnet från sommaren? Första talludden kanske

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? Norge

22. När var du där? De minns jag inte

23. Är du rasist? nej, Tycker däremot att invandringsfrågan är viktig

24. Har du helt svenskt ursprung? Det tror jag

25. Om nej, vart kommer du ifrån?

26. Föredrar du svenska eller utländska killar? Eftersom att jag bara varit med svenskar så antar jag att jag föredrar dom

27. Ser du fram emot någonting just nu? Studenten, ehehe

28. Sköter du skolan? Jao men det kan ju alltid vara bättre..

29. Vad hade du för betyg förra terminen? Allt från E-B

30. Vad är det bästa du fått på ett prov? Mvg

31. Vilket ämne var det? Biologi, matte och historia tro jag

32. Har du fått ig på ett prov?  Japp! #gangsta

33. Har du spelat/spelar du i ett band? Tror inget band skulle vilja ha mig..

34. Anser du dig vara intelligent?  Nej, en aning allmänbildad men inte intelligent

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? Förutom när jag var liten och inte visste nåt så antar jag att den tiden är nu

36. Vilken va den värsta tiden då? 2011/2012

37. Har du mått jättedåligt psykiskt? Inte jättedåligt, men alla har vi dåliga perioder

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? Nej

39. Har du haft sömnproblem? Needu, sova det kan jag

40. Tror du att Gud är man eller kvinna? Den dagen jag blir troende så återkommer jag

41. Vad gör du när du mår dåligt? Förösker se allt från ett positivt perspektiv

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? Ingen, tyvärr..

43. Tittade du på tecknat när du var liten? Jodå!

44. Vilken klass går du i nu? SA11, sista året på samhällsprogrammet. Wihoo!

45. Vilken skola? Luspengymnasiet

46. Har någon någonsin kallat dig lat? Jadå

47.Gillar du att flyga? Jag har då inte ens lärt mig det än..

48. Har du en blogg? Nej jag tror inte det, kanske på tiden att skaffa.

49. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. #baconisgoodforme

50. Vad får du ofta komplimanger för? Oj, de vet jag inte

51. Har du lätt att få folk att skratta? Kanske lite, ibland.

52. Vad ska du syssla med när du blir pensionär? Äta precis det jag vill och hur mycket jag vill

53. Har du några talanger? Nej det tror jag inte

54. Vet du om någon är kär i dig? Förhoppningvis min pojkvän, annars ingen.

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? Jodå!

56. Vad står det i ditt senaste sms? Jaa :) va gör du?

57. Hur lång är du? Typ 166

58. Hur mycket väger du? Tvåsiffrigt

59. Vilken storlek har du på kläderna? Vilka kläder menar du? Sockar?

60. Har du svarat ärligt? Yes sir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0