Se på framtiden med förväntan

Äntligen helg, även om veckorna går rätt fort och det inte är så mycket att göra för tillfället så är det ändå skönt med ledighet. Dagarna rusar förbi och nu är det enbart 75 (?) dagar kvar till studenten vilket för min del känns helt okej. Kanske är det spänningen med att inte riktigt veta vad framtiden har att erbjuda som gör det hela lite förväntansfullt. Men det är ju ändå ett tag kvar så. Dagen i sig har varit helt okej, väldigt kort skoldag och sedan hanns det med ett dressyrpass med hästapållen i solen. Lite jobbprat blev det också och det ser rätt positivt ut, men innan påsk får jag svar. Annars har det varit en lugn dag, vilket det lär fortsätta bli, jag har en oerhörd förmåga att vara väldigt trött på fredagar. Men det är väl tillåtet efter ännu en vecka med tidiga mornar och fullt schema antar jag. Lite jägarexamen och en powerwalk har jag dock hunnit med nu ikväll. Men nu tänker jag varva ner, ta det lugnt och sedan försöka att inte vara uppe allt för sent då morgondagen också har lite saker som ska göras.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0