Septemberslask i mars

Funderar på vad jag ska fylla ut dessa rader med då dagen inte har bestått av att göra något vettigt alls egntligen. Sov först tills det att både kropp och huvud kände att de hade fått nog mycket sömn, så det var skönt. Sedan gick jag iväg på konsum och handlade sallad och en vanilj-kvarg fick visst också följa med. Annars har dagen bara flugit förbi, fixade till en god middag i alla fall bestående av en älgstek. Mina talanger i köket bör iaktas för att få dem trovärdiga. Sedan blev det en snabb visit hos hästapållen. Och i övrigt finns det inte mycket att nämna om denna fredag förutom att jag inte riktigt tycker att vädret vi för tillfället har är acceptabelt. Jag menar, sen när ska det spöregna i början på mars? Slask är något jag inte tycker är vidare mysigt.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0